W sześciu polskich miastach na nośnikach MORE firmy Jet Line, partnera kampanii #dobrokontrawirus pojawili się Magdalena Różczka, Ada Fijał, Artur Barciś i Mateusz Damięcki. Kampania ma zwrócić uwagę przechodniów na moc dobra, którego nie powstrzyma nawet Covid-19.
Przez najbliższe dwa tygodnie na naszych nośnikach MORE emitujemy spot, który jest częścią kampanii #DobroKontraWirus. W ten sposób wspieramy jeden z głównych celów Plebiscytu „Gwiazdy Dobroczynności” - inspirujemy ludzi do wspierania organizacji i akcji społecznych, pokazując przykład działań dobroczynnych znanych, lubianych, cenionych Gwiazd. A my w Jet Line bardzo wierzymy w pomaganie, dlatego bez wahania zostaliśmy dumnym partnerem kampanii – mówi Agnieszka Maszewska, szefowa marketingu i komunikacji Jet Line.
Magdalena Różczka jest ambasadorką Interwencyjnego Ośrodka Preadopcyjnego w Otwocku, UNICEF oraz fundacji „Mam marzenie” i nieustannie apeluje o wsparcie dla podopiecznych tych organizacji. Jest zaangażowana w wiele akcji społecznych i stara się jak najwięcej czasu spędzać w IOP w Otwocku jako wolontariuszka, tuląc małe dzieci czekające tam na adopcję. Ada Fijał wspiera kobiety biorąc udział w kampanii „Piękna bo zdrowa” oraz „Diagnostyka Jajnika”. Jest pomysłodawczynią akcji „Pomagamy Eliaszowi” dzięki której zebrano prawie 1,5 miliona złotych dla ciężko chorego chłopaka. Mateusz Damięcki szczególnie mocno angażuje się w zbiórki pieniędzy dla dzieci z SMA na najdroższy lek świata zachęcając do włączenia się w ogólnopolską akcję #hohopchallenge. Na drodze nie stanęła mu nawet pandemia, bo wyzwanie można podjąć skacząc na skakance nawet mimo domowej kwarantanny. Z kolei Artur Barciś w czasie największych obostrzeń i braku możliwości wychodzenia z domu bez uzasadnionego powodu, opublikował na Youtube wideo, na którym czyta napisany przez niego wiersz dla dzieci, wyjaśniający dlaczego powinniśmy zostać w domu. Prawie milion wyświetleń pokazało, jak potrzebne było rodzicom takie wsparcie. Aktor od dziesięciu lat wspiera Komitet Ochrony Praw Dziecka i na swoim profilu na Facebooku nieprzerwanie zachęca do wpłacania pieniędzy na chore dzieci.
Na stronie www.gwiazdydobroczynnosci.pl można sprawdzić jak gwiazdy pomagały w ciągu ostatnich ośmiu trudnych miesięcy i jakie inicjatywy i organizacje wspierają od lat.
Organizatorem kampanii #dobrokontrawirus jest Plebiscyt „Gwiazdy Dobroczynności”. Partnerzy: Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce, Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności, Magazyn Olivia i Jet Line.