Marcin Dorociński wystąpił w nowym spocie przygotowanym przez Fundację PZU. Kampania „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym”pokazuje pozytywny wpływu, jaki mogą mieć na kierowców ich bliscy.
Badania w raporcie „Z bliskimi po drodze” przeprowadzone przez TNS Polska na zlecenie Fundacji PZU pokazują, że 65% pasażerów uważa, że ich interwencje mają wpływ na poprawę bezpieczeństwa na drogach. Jednak 73% kierowców przyznaje, że pasażerowie nie zwracają im uwagi, gdy niebezpiecznie prowadzą samochód.
Symbolem kampanii jest niebieskie serce, które umieszczone w samochodzie, ma przypominać kierowcy, że jest kochany i ze względu na czekających na niego bliskich powinien jechać ostrożnie. Serca będą rozdawane w oddziałach PZU przez agentów PZU, ale także na autostradzie A2. W ich dystrybucję włączy się również policja.